MNB logo

Pomoc


Między Nami Babeczkami:

To pierwsza wspólna „garderoba”w całości poświęcona modzie.

To miejsce spotkań wielbicielek mody, które właśnie tutaj mogą kupować i sprzedawać zalegające w ich szafach części garderoby. Dlaczego modne ubrania i dodatki mają poniewierać się uśpione gdzieś w zakamarkach, kiedy mogą przynieść tyle radości nowej właścicielce?

To zespoły profesjonalistów, pracujących nad tym, aby starannie wybierać i sprawdzać każdy dostępny w sprzedaży artykuł.

A teraz szybko! Czas otworzyć szafy, wydostać nieznoszone, ulubione części garderoby i podzielić się nimi z innymi. Już czas wydostać z głębin perełkę i pomóc jej trafić w ręce nowej koleżanki!

Sprzedawać na Między Nami Babeczkami:

Mój profil

Jak stworzyć mój profil?

To bardzo proste, aby stworzyć swój własny profil wystarczy wykonywać po kolei następujące polecenia:

Etap 1: rejestracja:

- kliknij „zarejestruj się” i postępuj według pojawiających się kolejno na ekranie wskazówek

- podaj swój adres e-mail

- wpisz wybrane hasło

- potwierdź wszystkie czynności

Rejestracja została zakończona. Od tego momentu posiadasz konto na stronie Między Nami Babeczkami, jednak twój profil jest pusty.

Etap 2: tworzę mój własny profil na stronie.

- wejdź w zakładkę „Moje konto>Moje dane”

- wypełnij wszystkie dane, które są wymagane; niektóre z nich będę później widoczne na stronie, inne (na przykład informacje poufne, takie jak adres, numer telefonu …) niebędą dostępnedla pozostałych użytkowników.

Czy muszę umieszczać zdjęcie profilowe na mojej stronie profilowej?

Zaleca się umieszczanie zdjęcia profilowego na stronie głównej profilu. Dzięki temu będzie znacznie łatwiej odnaleźć dany profil (wśród stron profilowych i stron prezentujących produkty). Profile, które nie zawierają zdjęć są wyświetlane tylko jako profile prezentujące produkty.

Ponadto, to właśnie zdjęcia profilowe są niejako wizytówką każdejfashionistki.Pozwalająna to, aby zaprezentować się z jaki najlepszej strony i podzielić się swoimi najlepszymi stylizacjami z innymi użytkownikami.

Jakim przepisom podatkowym i prawnym podlegam jako użytkownik strony (podatek od towarów i usług, prawodawstwo socjalne)?

Należy pamiętać o tym, że w momencie, gdy sprzedaż produktów na stronie stanie się regularna i tym samym zacznie przynosić znaczne korzyści finansowe, to może stać się działalnością profesjonalną, która powinna podlegać przepisom prawnym.

W takim przypadku przypominamy o tym, że każdy użytkownik podlega określonym przepisom podatkowym i prawodawstwusocjalnemu, ma on obowiązek postępowania zgodnie z określonymi przez państwo normami podatkowymi i prawnymi, które miałyby zastosowanie w wyżej opisanej sytuacji.

W celu ułatwienia postępowania na prośbę użytkownika, Między Nami Babeczkami może przygotować i wysłać e-mail, który będzie zawierał informację na temat sumy uzyskanej ze sprzedażyzrealizowanych za pośrednictwem naszej strony.

W jaki sposób mogę zaproponować produkt dla Między Nami Babeczkami?

Gdzie i w jaki sposób mogę zaproponować produkt przeznaczony na sprzedaż?

Aby móc zaproponować produkt przeznaczony na sprzedaż należy wcześniej zarejestrować się na stronie. Kiedy rejestracja zostanie zakończona można zaproponować swój pierwszy produkt. Wówczas należy wejść w zakładkę „Moje konto” i kliknąć opcję „zaproponuj produkt na sprzedaż”.

Czy Między Nami Babeczkami akceptuje wszystkie rodzaje oraz wszystkie marki artykułów?

Między Nami Babeczkami to gwarancja modnych i starannie dobranych produktów oraz marek. Nasze upodobania i gusta zmieniają się wraz z najnowszymi trendami. Aby dany produkt mógł zostać zaakceptowany przez naszych specjalistów musi obowiązkowo wpasowywać się w ogólne tendencje panujące na rynku mody.Dlatego też, niezależnie od przyczyny, odrzucenie przez nas produktu przeznaczonego na sprzedaż nie świadczy o jego wartości rynkowej.

Jakich produktów nie mogę sprzedawać na stronie?

Nie przyjmujemy uniformów (ubrań danej marki, w które zostali zaopatrzeni pracownicy danej firmy) oraz prototypów (ubrań, które nie zostały przeznaczone do kupna lub sprzedaży). Ponadto, ze względów higieny nie przyjmujemy bielizny oraz strojów kąpielowych, które były wcześniej używane. Nie przyjmujemy również produktów, które są podróbkami innych marek.

W jaki mogę ocenić stan danego produktu na sprzedaż? (dobry/bardzo dobry…)

Pięciostopniowa skala jakości pozwoli trafnie ocenić stan danego produktu.

- nigdy nienoszony: produkt nowy, nie posiadający żadnych uszkodzeń

- stan bardzo dobry: noszony zaledwie parę razy, nie posiadający żadnych uszkodzeń

- stan dobry: używany kilka razy, okazjonalnie, noszący nieznaczne ślady użytkowania

- stan właściwy/ odpowiedni:używany często, noszący ślady użytkowania, należy je wyszczególnić w opisie produktu

- vintage: oryginalny produkt vintage, sygnowany metką znanego projektanta, charakterystyczny dla danego okresu

Uwaga, jest to bardzo istotne, aby dokładnie określić stan sprzedawanego produktu. Jeżeli stan danego artykułu zostanie niewłaściwie oceniony, na przykład w opisie produktu stan zostanie określony jako bardzo dobry, a po jego sprzedaży, nasispecjaliścido spraw jakości ocenią jego stanjakogorszy niż zadeklarowany, to sprzedaż może zostać anulowana lub cena produktu będzie musiała ulec zmianie.

Czy mogę zaproponować produkty przeznaczone na sezon zimowy latem i odwrotnie?

Tak, sprzedawanie produktów przeznaczonych do użytku zimą jest dozwolone w okresie letnim i odwrotnie.

Uwaga: sprzedaż artykułówniesezonowychjest często znacznie trudniejsza, dlatego też selekcja produktów dokonywana przez naszych specjalistów będzie bardziejograniczona. Jeżeli jednak dany artykuł zostanie wybrany, jego sprzedaż może zająć nieco więcej czasu.

Jak mam prawidłowo opisać produkt na sprzedaż?

Aby zwiększyć prawdopodobieństwo sprzedaży należy jak najdokładniej odpisać daną rzecz. Trzeba podać wszystkie informacje na temat produktu. Można na przykład wspomnieć o następujących aspektach:

-czy dany produkt posiada oryginalne opakowanie, pokrowiec lub opakowanie ochronne

-czy posiada gwarancję jakości lub certyfikat autentyczności

-jaki jest jego rozmiar

-czy produkt posiada jakieś widoczne uszkodzenia (małe plamki, ślady użytkowania)

-należy dokładnie opisać jego wygląd, z czego dana rzecz jest zrobiona (opis znajduje się na metce),jaki jest jej kolor,szczególnie jeśli nie jest to wystarczająco dobrze widoczne na załączonych zdjęciach

Jak mam prawidłowo określić cenę danego produktu?

Cena produktu używanego zależy od jego marki, stanu i wieku, czyli momentu, w którym dany produkt został zakupiony. Zazwyczaj powinna ona wynosić około-40% do -75%ceny wyjściowej. Po nadesłaniu artykułu należy zaproponować nam cenę za jaką ma być on sprzedany. Należy również podać jak najdokładniejszą cenę nowego produktu (cenę za jaką dana rzecz została kupiona) oraz datę (rok), w którym rzecz została nabyta. Przypominamy jednak o tym, iż kwota, za którą dany produkt zostaje sprzedany składa się z ceny zaproponowanej przez sprzedawcę oraz z prowizji dla Między Nami Babeczkami.

Jeżeli jednak sprzedawca uzna,że proponowanaprzez nas cena za zbyt wysokamożemypodjąć ponowne negocjacje. Można więc zaakceptować lub odrzucić propozycję cenową przedstawioną przez Między Nami Babeczkami.

Czy muszę poddać negocjacji cenę danego produktu ?

Po nadesłaniu propozycji zawierającej prezentację produktu przeznaczonego na sprzedaż zostaje wysłany e-mail zachęcający do tego, aby obniżyć cenę sprzedaży?

Nasi specjaliści mogliby od razu zaakceptować proponowaną przez sprzedawcę cenę nie poddając jej negocjacji, jednak wydaje nam się, że powinniśmy podzielić się ze sprzedawcą naszym zdaniem na temat aktualnej wartości rynkowej danego produktu. Dzięki temu będziemy mogli zwiększyć szansę na jego sprzedaż.

Zależy nam na tym, aby każdy artykuł, w zależności od marki, stanu, roku zakupienia, koloru, rozmiaru lub reklamy w prasie, został sprzedany na jak najkorzystniejszych dla obu stron warunkach. Dlatego też nasi specjaliści będą zajmować się porównywaniem cen rynkowych oraz pomogą wam dobrać właściwą cenę dla każdego produktu. Cena powinna być jak najbardziej satysfakcjonująca dla sprzedawcy, ale również jak najbardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów.

Jednak suma jaką proponuje Między Nami Babeczkami proponuj sprzedawcom nie jest ostateczna i podlega negocjacji. Każdy użytkownik może zaakceptować lub odrzucić naszą ofertę, może również zaproponować własna cenę odpowiednią jego zdaniem dla konkretnego produktu, kiedy nasza oferta wyda mu się niewłaściwa.

W jaki sposób nalicza sie prowizję dla Między Nami Babeczkami?

Prowizja dla miedzynamibabeczkami.pl jest obliczana na podstawie kosztów sprzedaży produktu. Nasi specjaliści traktują każdy produkt jako unikatowy, a następnie przykładają szczególną uwagę do tego, aby odpowiednio zaprezentować go na naszej stronie internetowej. Po sprzedaży sprzedawca otrzymuje od nas opłacony bondzięki któremu wysyłka paczki staje się darmowa. Zespół do sprawdzania jakości produktów zajmuje się dokładną oceną jakości nadesłanego artykułu zanim jeszcze zostanie on odpowiednio zapakowany i wysłany do klienta. Między Nami Babeczkami dokłada wszelkich starań do tego, aby każdy nadesłany produkt został właściwie zaprezentowany na stronie, zajmujemy się również starannym pakowaniem wysyłanych paczek. Następny krok to przelew bankowy lub PayPal realizowany tuż po wysłaniu paczki do odbiorcy. Ponieważ każdy produkt wymaga innej kontroli i różnych zabezpieczeń naliczana prowizja jest zmienna i zależy od następujących czynników:

- Od kwoty za jaką sprzedawca chce sprzedać dany artykuł

- Od rodzaju produktu (produkt luksusowy, produkt dla dzieci, dodatki lub akcesoria)

- Od szczególnych cech danego produktu (jego stanu, materiału z jakiego został wykonany, od roku dokonania zakupu, od koloru itp.)

- Od częstotliwości występowania produktu, od jego unikatowości

Prowizja naliczana jest tylko wtedy jeśli dany produkt zostanie sprzedany.

W czasie całego procesu sprzedaży każdy sprzedawca może kontrolować cenę produktu oraz wysokość prowizji naliczanej za jego sprzedaż. Przed sprzedażą, to sprzedawca ustala cenę produktu oraz prowizję jaka zostanie naliczona dla Między Nami Babeczkami.

Wysokość prowizji nie jest stała. Ponieważ cena za jaką produkt ma być sprzedany może ulec zmianie, to również w zależności od ceny może zmienić się wysokość naliczanej prowizji.

W jaki sposób mam wykonać zdjęcia produktów na sprzedaż ?

Oto kilka porad dotyczących sposobu robienia zdjęć:

- Najlepiej umieścić dany produkt na płaskiej powierzchni lub na wieszaku, tło powinno być jednolite, jasne i przejrzyste.

- Należy pomyśleć o tym, aby zrobić zdjęcia z kilku stron i pod kilkoma kontami, tak aby dobrze przedstawić sprzedawany produkt.

- Z przodu, z tyłu, z dołu, z góry, z prawej i lewej strony w przypadku na przykład butów. W przypadku toreb lub portfeli należy również zrobić zdjęcie wnętrza.

- Trzeba odpowiednio zaprezentować drobne, charakterystyczne dla danego produktu szczegóły (hafty lub kołnierzyki).


- Robiąc zdjęcia nie można zapomnieć o pokazaniu drobnych uszkodzeń lub śladów użytkowania, jeśli dany produkt je posiada.


- Na koniec wszystkie zrobione zdjęcia trzeba umieścić na stronie, dzięki nim będzie można podziwiać dany artykuł.

Tylko te zdjęcia, które faktycznie będą w pełni przedstawiały produkt i będą nadawały się do umieszczenia na stronie zostaną zachowane, a następnie wykorzystane przy prezentacji artykułu.

Czy muszę poprzycinać zdjęcia zanim zostaną wysłane ?

Nie, przycinanie zdjęć Między Nami Babeczkami bierze w swoje ręce. Każdy użytkownik ma pełne prawo do tego, aby wysłać nam nieprzycięte zdjęcia.
Po nadesłaniu propozycji do naszych specjalistów oraz po zaakceptowaniu przez nas danego produktu na sprzedaż należy poczekać 24 godziny, w tym czasie nasza ekipa zajmie się profesjonalną obróbką zdjęć, a następnie zamieszczeniem nadesłanej propozycji na stronie internetowej.

Kiedy i w jaki sposób rozpatrywane są nadesłane przez użytkowników propozycje produktów?

Kiedy moje zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez Między Nami Babeczkami ?

Zgłoszenie produktu przeznaczonego na sprzedaż zostało przyjęte. Następnie w ciągu 24 godzin nasz zespół moderatorów sprawdza nadesłane zgłoszenia. Jednak czas tenmoże się nieznacznie wydłużyć, za co z góry przepraszamy wszystkich użytkowników, w momencie gdy liczba nadchodzących zgłoszeń będzie zbyt. Będzie się jednak starali jak tylko możemy, aby jak najszybciej odpowiedzieć na wszystkie nadsyłane do nas zgłoszenia.

W jaki sposób mam sprzedawać produkty przeznaczone dla dzieci?

Artykuły przeznaczone dla dzieci są z założenia tańsze niż produkty przeznaczone dla dorosłych. Z powodu kosztów wysyłki nie zalecamy sprzedaży produktów po zbyt niskiej cenie. Dlatego też proponujemy umieścić dany artykuł w kategorii« Dziecko» i zaproponować jednocześnie kilka produktów tej samej marki, w tym samym lub podobnym rozmiarze.

Mój produkt jest na sprzedaż

Czy mogę zmienić dane dotyczące produktu po tym jak został on już wystawiony na stronie?

Nie, po zatwierdzeniu wszystkich danych i umieszczeniu produktu online nie można już dokonać żadnych zmian. Jednakże gdyby użytkownik chciał uzupełnić profil o pewne informacje, może dodać je poprzez komentarze. Po udostępnieniu zakładki, w której znajduje się nowy produkt będzie można wciąż załadować nowe zdjęcia ( maksymalnie 2) oraz obniżyć cenę produktu, zgodnie znastępującymi warunkami:

1/Opcja zmiany ceny będzie dostępna do momentu upłynięcia jednego tygodnia od chwili wystawienia danego produktu na sprzedaż.
2/Cenę danego artykuły, który został już wystawiony i jest online można zmienić maksymalnie dwa razy.
3/Nie można zmienić ceny produktu jeżeli jest ona mniejsza lub równa ...

4/ Aby sprzedaż danego artykułu zostać zatwierdzona, jego cena musi być większa lub równa…

5/ Każda obniżka powoduje jednocześnie obniżkę ceny za jaką produkt zostanie sprzedany oraz modyfikuje wysokość marży.
6/Każda obniżka ceny zostanie odnotowana w zakładce produktu, stara cena zostanie skreślona, a po prawej stronie pojawi się nowa cena produktu.Stara cenanowa cena

Czy mogę dodawać nowe zdjęcia na karcie produktu?

Tak, do każdego produktu można załączyć dwa dodatkowe zdjęcia. Wystarczy wejść w zakładkę «Moje konto/ Moje artykuły» i kliknąć «Dodaj zdjęcie». Dodane zdjęcia zostanę najpierw przetworzone, a następnie pokażą się na stronie online.

Czy mogę obniżać cenę produktu?

Tak, istnieje możliwość obniżenia ceny danego produkt w ciągu 7 dni od momentu wystawienia artykułu na sprzedaż. Opcja obniżenia ceny jednego produktu może zostać użyta maksymalnie dwa razy. Dotyczy ona jednak tylko tych produktów, których cena będzie wyższa lub równa 50 €.Aby dany produkt został zatwierdzony przez naszych specjalistów każda cena musi być większa lub równa 10 €. Jeżeli cena produktu zostanie zmniejszona to również cena, która widnieje na stronie ulegnie zmianie, w ten sposób zmianie ulegnie również wysokość naliczanej prowizji (od kwoty minimum 25€).

Każde zmniejszenie ceny zostanie odnotowane w zakładce produktu, nowa cena zostanie skreślona, a po prawej stronie pojawi się nowa cena.Stara cenanowa cena

Do czego służą komentarze? Czy mogę na nie odpowiadać?

Komentarze służą do tego, aby móc dzielić się opiniami na temat danego produktu. Ponadto dzięki komentarzom potencjalni klienci mają możliwość zadawania sprzedającemu pytań dotyczących danego artykułu, mogą podzielić się swoim zdaniem i dać sprzedającemu możliwość udzielenia odpowiedzi.

Uwaga, zamieszczanie jakichkolwiek wiadomości zawierających prywatne informacje jest zabronione. Dlatego też umieszczając komentarze nie można podawać ani swojego numeru telefonu ani swojego adresu e-mail. Takie informacje zostaną natychmiast zablokowane lub usunięte przez naszych specjalistów.

Z jaką częstotliwością wysyłana jest informacja o otrzymywanych komentarzach?

Każdy użytkownik może samodzielnie określić częstotliwość z jaką chce być powiadamiany o otrzymywanych komentarzach. Informacje mogą być wysyłane drogą mailową każdego dnia o północy lub raz w tygodniu.

W jaki sposób mam zarządzać sprzedażą?

Wystarczy regularnie sprawdzać pocztę internetową. Na pocztę będą na bieżąco wysyłane wszystkie informacje dotyczące konta oraz sprzedawanych lub kupowanych produktów. Wysyłane będą również wszystkie informacje dotyczące poszczególnych etapów przez jakie musi przejść dany produkt, aby został wystawiony na sprzedaż : Rejestracja produktu, umieszczenie produktu online na stronie, komentarze i sprzedaż.
Można również zajrzeć do zakładki «Moje konto>Moje artykuły» aby zobaczyć wszystkie produkty znajdujące się na koncie, ich zdjęcia oraz opisy etapów, na których się znajdują (oczekiwanie na zatwierdzenie, sprzedaż itp.)
Od momentu, w którym dany produkt zostanie sprzedany, można również śledzić etapy dotyczące opłat w zakładce «Moje konto>Historia» ( przelew zaplanowany na dzień ..., przelew dokonany dnia ... )

Czy mogę zarządzać moimi sprzedażami w czasie wakacji lub urlopu ?

Tak, wystarczy kliknąć na ikonę «Wyjeżdżam na wakacje» która znajduje się na koncie, a następnie wpisać daty, w których będzie się nieobecnym. Dzięki tej prostej czynności, potencjalni klienci zostaną powiadomieni o tym, że produkt, który chcą kupić może zostać nadesłany z opóźnieniem, wówczas będę mogli zdecydować czy mimo wszystko chcą dokonać zakupu. Informacja o pobycie na wakacjach zostanie automatycznie dezaktywowana w momencie upłynięcia poprzednio wpisanej daty powrotu. W czasie nieobecności, użytkownik będzie normalnie otrzymywał wszystkie informacje dotyczące sprzedaży oraz powiadomienia o komentarzach drogą mailową; dzięki temu będzie można odpowiedziećlub wysłać dane artykuły, które zostały sprzedane do Między Nami Babeczkami zaraz po powrocie. Jeżeli dany użytkownik wróci wcześniej niż przewidywał i będzie chciał aktywować konto wystarczy, że kliknie «wróciłem/łam z wakacji». Dzięki tej informacji wasze produkty nie będę już oznaczone, jako produkty, które mogą zostać nadesłane z opóźnieniem.

Czy mogę osobiście wysłać dany produkt klientowi bez wcześniejszego wchodzenia na stronę?

Nie, nie ma takiej możliwości. To właśnie Między Nami Babeczkami zajmuje się pośrednictwem między sprzedawcą i klientem. Dbamy o właściwą kontrolę sprzedawanych produktów, zajmujemy się profesjonalną obróbką zdjęć oraz umieszczeniem na stronie internetowej danego artykułu… To właśnie dzięki prowizji naliczanej od każdego sprzedanego produktu możemy pokryć te koszty. Jeżeli użytkownik pozyskał kontakt z klientem dzięki pośrednictwu naszej strony, to samodzielna sprzedaż produktu zostanie potraktowana jako niezastosowanie się do reguł korzystania z portalu.

Mój produkt został sprzedany

W jaki sposób dowiaduję się o tym czy wystawiony produkty został sprzedany?

W momencie gdy dany produkt zostanie sprzedany natychmiast wysyłany jest e-mail zawierający informacje na temat postępowania jakie należy rozpocząć aby sfinalizować sprzedaż i wysłać dany artykuł. W przypadku braku e-maila od Między Nami Babeczkami należy sprawdzić zakładkę «spam», w której przypadkowo może znajdować się wiadomość.

Kiedy mam wysłać sprzedany produkt do Między Nami Babeczkami?

Artykuł musi zostać wysłany w ciągu 48 godzin od momentu sprzedaży. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni z usług, więc dbamy o to, aby maksymalnie skracać czas oczekiwania odbiorców na zakupione produkty. Będziemy wdzięczni jeżeli nasi sprzedawcy będą starali się dotrzymywać wyżej wspomnianych terminów.

Jeżeli jednak produkt nie zostanie wysłany i dostarczony do Między Nami Babeczkami przed upływem 30 dni od momentu sprzedaży, transakcja zostanie anulowana, a klientowi zostaną zwrócone pieniądze.

Ponadto, przypominamy o tym, że wszystkie nadesłane produkty muszą dokładnie zgadzać się z opisem zamieszczonym na stronie. W przypadku nadesłania produktu niezgodnego z opisem sprzedaży zostaną natychmiast doliczone do ceny wszystkie koszty poniesione przez Między Nami Babeczkami.

W jaki sposób mam wysłać sprzedany produkt?

Sprzedawca nie ponosi żadnych kosztów związanych z wysyłką sprzedawanego produktu. Między Nami Babeczkami udostępnia klientom opłacone z góry bony, dzięki nim wysyłka staje się darmowa. Uwaga, każda paczka musi być dobrze zamknięta, a dany produkt starannie chroniony przez opakowanie. Między Nami Babeczkami nie ponosi odpowiedzialności za możliwe uszkodzenia produktu w czasie jego transportu, do momentu dostawy do naszego biura. Klienci zamieszkujący po za granicami kraju nie mogą otrzymać bonu pocztowego. Wówczas klient ponosi całkowity koszt wysyłki danego produktu.

W jaki sposób mogę korzystać z otrzymanego bonu?

Nie wysłano mi opłaconego przez Między Nami Babeczkami bonu ponieważ:

- Cena produktu jest niższa niż ... : musiała nastąpić pomyłka.Będziemy wdzięczni za poinformowanie Między Nami Babeczkami o zaistniałej sytuacji. Bon zostanie jak najszybciej wysłany.
-Cena produktu jest wyższa niż ... : wówczas nasi specjaliści skontaktują się z użytkownikiem zaraz po dokonanej sprzedaży. Następnie sprzedawca będzie mógł wybrać sposób przesyłki najbardziej odpowiedni w stosunku do wartości danego produktu.

Jakie prawne warunki trzeba spełniać, aby móc sprzedawać produkty na stronie miedzynamibabeczkami.pl

Czy jako użytkownik podlegam podatkom od towarów i usług oraz prawodawstwu socjalnemu ?

W takim przypadku przypominamy o tym, że każdy użytkownik podlega określonym przepisom podatkowym i prawodawstwu socjalnemu, ma on obowiązek postępowania zgodnie z określonymi przez państwo normami podatkowymi i prawnymi, które miałyby zastosowanie w wyżej opisanej sytuacji.

W celu ułatwienia postępowania na prośbę użytkownika, Między Nami Babeczkami może przygotować i wysłać e-mail, który będzie zawierał informację na temat sumy uzyskanej ze sprzedaży dokonanych na naszej stronie.

Kontrola jakości

Czy każdy produkt będzie kontrolowany?

Tak, wszystkie wystawione na stronie produkty podlegają systematycznej kontroli prowadzonej przez naszych specjalistów.

Co to jest kontrola jakości?

Kontrola jakości produktu przebiega według następujących zasad:

- Wszystkie wypisane na stronie informacje dotyczące danego produktu przeznaczonego na sprzedaż zostaną skontrolowane i porównane ze stanem aktualnym danego artykułu. W taki sposób sprawdzane będę wymiary torebek, kolory danych przedmiotów, ich rozmiary, tekstura i oczywiście ich stan.
- Następniezespół zajmujący się kontrolą jakości ocenieni czy wszystkie wady produktu zostały wcześniej wypisane na stronie, czy wszystkie ewentualne, drobne uszkodzenia zostały wcześniej zasygnalizowane, czy produkt posiada jakieś plamy lub znaki użytkowania.

- Na koniec kontroli nasi specjaliści wystawią opinię na temat jakości danego produktu: Stan danego artykułu może zostać potwierdzony lub nie, może również zostać częściowo potwierdzony.

Co się dzieje w momencie gdy mój produkt zostanie zatwierdzony?

W chwili gdy dany artykuł zostanie zatwierdzony wysyłany jest e-mail do sprzedawcy informujący o pozytywnym wyniku kontroli przeprowadzonej przez nasze jednostki zajmujące się kontrolą jakości. Następnie dany produkt jest jak najszybciej przygotowywany do wysyłki do klienta. Po wysyłce na konto sprzedawcy zostanie wpłacona odpowiednia kwota, przelew wysyłany jest pierwszego lub piętnastego dnia każdego miesiąca w zależności od tego w jakim dniu wysłana jest paczka.

A co się dzieje w momencie gdy mój produkt nie zostanie zatwierdzony?

Jeżeli dany artykuł nie zostanie zatwierdzony przez naszych specjalistów to znaczy, że jeden lub więcej elementów nie zgadzało się z opisem umieszczonym wcześniej na stronie.Na przykład jeżeli torebka zostało opisana jako „w bardzo dobrym stanie” a w rzeczywistości posiada wiele drobnych śladów użytkowania, pewne uszkodzenia lub widoczne plamy, nie może zostać zatwierdzona przez naszych specjalistów zajmujących się kontrolą jakości.
Każdy produkt, który jest podróbką znanej marki nie zostanie zatwierdzony przez kontrolę jakości.
W przypadku braku zatwierdzenia jakości produktu Miedzy Nami Babeczkami jest zmuszone anulować sprzedaż i zwrócić koszty klientowi, który zakupił dany produkt. Następnie produkt zostanie wysłany z powrotem do nadawcy, tym razem na jego koszt.

A co w przypadku gdy mój produkt zostanie częściowo zatwierdzony?

Częściowe zatwierdzenie jakości produktu oznacza, że dany produkt nie zgadza się z umieszczonym na naszej stronie opisem, ale mimo wszystko jest to produkt wysokiej jakości nadający się na sprzedaż.
Wówczas Miedzy Nami Babeczkami kontaktuje się z klientem, który zakupił dany produkt, w celu ustalenia czy klient chce otrzymać dany produkt mimo tego, że nie zgadza się on z zamieszczonym na stronie opisem. W przypadku gdy obie strony, sprzedawca i odbiorca, zgodzą się na przedstawione warunki, produkt zostanie wysłany do odbiorcy. Jednak w momencie gdy jedna ze stron nie zgodzi się na przedstawione warunki, sprzedaż danego produktu będzie musiała zostać anulowana (w przypadku wielu zamówień). Wówczas kwota którą odbiorca musiał zapłacić za produkt zostanie mu w całości zwrócona przelewem bankowym.

A co w przypadku kiedy wysłany produkt nie jest oryginalny?

Jeżeli produktzostanie oceniony jako nieoryginalny w czasie kontroli jakości natychmiast zostanie wysłana odpowiednia informacja. Za artykuł zatwierdzony jako „podróbka” Miedzy Nami Babeczkami zwróci klientowi koszty oraz anuluje daną transakcję. Natomiast do sprzedawcy produkt zostanie natychmiast odesłany, tym razem już na jego koszt. Aby walczyć z fałszerstwem Miedzy Nami Babeczkami zastrzega sobie prawo do usunięcia ze stronyprofilu użytkownika, który proponuje sprzedaż jednego lub więcej sfałszowanych produktów.

Kiedy otrzymam przelew za sprzedaż?

Przelew za sprzedaż produktu zostanie wysłany w momencie wysłania paczki do odbiorcy. Wszystkie przelewy są wysyłane pierwszego lub piętnastego dnia każdego miesiąca, a następnie zostają zaksięgowane na koncie odbiorcy w ciągu 24 lub 48 godzin (różnice mogą wynikać z opóźnień spowodowanych przez bank).

W jaki sposób otrzymam pieniądze jako sprzedawca?

Istnieją dwa sposoby przesyłania sprzedawcy pieniędzy: przelew bankowy lub PayPal. Jeżeli użytkownik będzie chciał zmienić dane niezbędne do wykonania płatności może wprowadzić modyfikacje wchodząc w zakładkę „Moje dane”.

Czy jako użytkownik mam obowiązek umieszczania na moim koncie danych dotyczących mojego konta bankowego?

Tak, aby móc dokonać płatności potrzebne są odpowiednie dane konta bankowego lub PayPal.
Będziemy wdzięczni jeżeli wszystkie potrzebne informacje zostaną zamieszczone na koncie w zakładce «dane ».

Cena za jaką chcę sprzedać produkt na miedzynamibabeczkami.pl

W jaki sposób naliczana jest prowizja dla miedzynamibabeczkami.pl?

Prowizja dla miedzynamibabeczkami.pl jest obliczana na podstawie kosztów sprzedaży produktu. W rzeczywistości każdy produkt traktowany jest odrębnie przez naszych specjalistów, a następnie jest on prezentowany na naszej stronie internetowej. Po sprzedaży sprzedawca otrzymuje od nas opłacony bon dzięki któremu wysyłka paczki staje się darmowa. Zespół do sprawdzania jakości produktów zajmuje się dokładną i szczegółową oceną jakości nadesłanego artykułu zanim jeszcze zostanie on odpowiednio zapakowany i wysłany do klienta. Między Nami Babeczkami dokłada wszelkich starań do tego, aby każdy nadesłany produkt został właściwie zaprezentowany na stronie, zajmujemy się również starannym pakowaniem wysyłanych paczek. Następny krok to przelew bankowy lub PayPal realizowany tuż po wysłaniu paczki do odbiorcy. Ponieważ każdy produkt wymaga innej kontroli i różnych zabezpieczeń naliczana prowizja jest zmienna i zależy od następujących czynników:

- Od kwoty za jaką sprzedawca chce sprzedać dany artykuł

- Od rodzaju produktu (produkt luksusowy, produkt dla dzieci, dodatki lub akcesoria)

- Od szczególnych cech danego produktu (jego stanu, materiału z jakiego został wykonany, od roku dokonania zakupu, od koloru itp.)

- Od częstotliwości występowania produktu, od jego unikatowości

Prowizja naliczana jest tylko wtedy jeśli dany produkt zostanie sprzedany.

W czasie całego procesu sprzedaży każdy sprzedawca może kontrolować cenę produktu oraz wysokość prowizji naliczanej za jego sprzedaż. Przed sprzedażą, to sprzedawca ustala cenę produktu oraz prowizję jaka zostanie naliczona dla Między Nami Babeczkami.

Wysokość prowizji nie jest stała. Ponieważ cena za jaką produkt ma być sprzedany może ulec zmianie, to również w zależności od ceny może zmienić się wysokość naliczanej prowizji.

Zakupy na Między Nami Babeczkami

Moje zakupy

Czy mogę kupić dany produkt bezpośrednio u sprzedawcy?

Nie! Między Nami Babeczkami zajmuje się pośrednictwem między sprzedawcą, a klientem. Produkty są własnością sprzedawców ale zostają wybrane oraz poddane szczegółowej kontroli jakości przeprowadzonej przez naszych specjalistów. Między Nami Babeczkami gwarantuje każdemu klientowi odbiór zamówienia, które zostało wcześniej dokładnie sprawdzone i zgadza się w stu procentach z opisem produktu umieszczonym na stronie internetowej.

Co mogę zrobić jeżeli potencjalny klient posiada pytania dotyczące produktu, które chce zadać sprzedawcy?

Przed dokonaniem zakupu, można zadawać sprzedawcy wszelkie pytania związane z produktem. Pytania można zadawać w części profilu poświęconej komentarzom, właśnie tam można wymieniać wszelkie uwagi dotyczące produktu wystawionego na sprzedaż, zadawać pytania i czytać udzielane przez sprzedawcę odpowiedzi.

Skąd mam wiedzieć, że produkt, który chcę kupić nie jest podróbką znanej marki?

Między Nami Babeczkami starannie dobiera artykuły, które następnie zostaną wystawione na sprzedaż na naszej stronie. Zanim nasi specjaliści potwierdzą autentyczność danego produktu staramy się uzyskać od sprzedawcy potwierdzenie oryginalności artykułu. W razie jakichkolwiek wątpliwości wolimy zrezygnować ze sprzedaży niż wystawić na stronie produkt, który jest podróbką. Po sprzedaży i odbiorze produktu nadesłanego od sprzedawcy nasi specjaliści sprawdzają autentyczność artykułu zanim zostanie on wysłany do odbiorcy.

Każdy produkt przechodzi szczegółową kontrolę. Jest to jeden z kluczowych etapów naszego pośrednictwa, pozwala on na ocenienie stanu ogólnego danego artykułu, jego pochodzenia i jego autentyczności zanim zostanie zapakowany i wysłany. W przypadku gdy produkt zostanie oceniony jako „podróbka” odbiorca otrzyma zwrot kosztów (przelew bankowy lub PayPal).

Czy mogę negocjować cenę za jaką sprzedawany jest produkt ?

Tak, można negocjować cenę. Wystarczy wysłać wiadomość do sprzedawcy (w zakładce, w której zostawia się komentarze) i postarać się o to, aby sprzedawca zgodził się na obniżkę ceny danego produktu przeznaczonego na sprzedaż. Jeżeli sprzedawca zgodzi się na dana propozycję, to właśnie on będzie musiał zgłosić chęć obniżki ceny wyjściowej do Między Nami Babeczkami.

Obniżka ceny wyjściowej jest niemożliwa po zakupie danego artykułu. Obniżka nie może być również ustalana między klientem, a specjalistami Między Nami Babeczkami, dlatego, że to nie my jesteśmy właścicielami artykułów wystawionych na stronie na sprzedaż.

Moja dostawa

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Między Nami Babeczkami dokłada wszelkich starań, aby każda wysyłka produktu odbyła się w jak najkrótszym czasie. Trzeba jednak liczyć przynajmniej 10 dni od momentu dokonania zakupu do momentu odebrania przesyłki. W każdym momencie, można śledzić etap na jakim znajduje się zamówienie,należy wejść na profilu w zakładkę «Moje konto» następnie otworzyć zakładkę «Historia». Należy jednak zwrócić uwagę na datę, kiedy sprzedawca wysłał zakupiony artykuł do Między Nami Babeczkami. Między Nami Babeczkami nie ma żadnego wpływu na zwłokę spowodowaną opóźnioną wysyłką paczki przez sprzedawcę. W zamian za to możemy zagwarantować, że opóźnienie to nie może być dłuższe niż 30 dni od momentu złożenia zamówienia przez klienta.

Co się dzieje w momencie gdy czas wysłania paczki przekroczy 30 dni?

W momencie gdy opóźnienie przekroczy ustalone 30 dni, zostaje jeszcze 7 dodatkowych dni kiedy można anulować zamówienie. Wówczas należy nadać list polecony zawierający potwierdzenie rezygnacji z zamówienia na adres:

Jeżeli Miedzy Nami Babeczkami zaakceptuje anulowanie zamówienia, to jest to równoznaczne ze zwrotem pieniędzy za zamówienie lub za nieotrzymany produkt.

Jakie ponoszę koszty przesyłki ?

Koszty przesyłki to koszty jakie ponosi Między Nami Babeczkami za wysłanie produktu do klienta. Jest to koszt łączny, niezależny od ilości zamawianych produktów. Nie dotyczy jednak zamówień lub produktów nietypowych, o których klient zostanie poinformowany w momencie składania zamówienia.

Jeżeli zamówienie dotyczy artykułu, którego cena jest wyższa niż ..... , to do kosztów przesyłki należy dodatkowo doliczyć koszty ubezpieczenia. Ubezpieczenie pokrywa ewentualne ryzyko zaginięcia paczki w czasie transportu.

Dokładny koszt przesyłki, do którego dodano koszt ubezpieczenia:

W jaki sposób może zostać dostarczona paczka ?

Moje płatności

Wjaki sposób mogę dokonywać płatności ?

Między Nami Babeczkami proponuje swoim klientkom dwa sposoby płatności:

- Płatność Paypal
- Płatność kartą

Niezależnie od tego, który sposób płatności zostanie wybrany, Między Nami Babeczkami zawiadamia o odbiorze i zaksięgowaniu pieniędzy przelanych przez klienta.

Co to jest płatność PayPal ?

Płatność PayPal to szybki i pewny sposób przesyłania pieniędzy online bez konieczności podawania numeru swojej karty płatniczej.

Aby móc korzystać z systemu płatności PayPal należy dokładnie zapoznać się z ogólnymi warunkami użytkowania, którym podlega każdy użytkownik a następnie zarejestrować się na stronie.Z ogólnymi warunkami użytkowania można zapoznać się klikając w poniższy link:

https://www.paypal.com/fr/cgibin/webscr?cmd=xpt/UserAgreement/ua/EUUA-outside

Czy klient może otrzymać fakturę za dokonane zakupy ?

Jeżeli klient będzie chciał otrzymać fakturę za dokonane zakupy, może ją wydrukować samodzielnie wchodząc w zakładkę „Historia”. Następnie wystarczy kliknąć na numer zamówienia, którego ma dotyczyć faktura i kliknąć „Moja faktura”.

Kontrola jakości zamówienia

Czy każdy produkt zostanie skontrolowany?

Między Nami Babeczkami odbiera wszystkie sprzedane na stronie produkty, które są wysłane przez sprzedawców, aby móc je następnie skontrolować zanim zostaną wysłane do klienta. W tej kwestii nie przewidujemy wyjątkowych sytuacji, w których produkt nie podlegałby szczegółowej kontroli. Wszystkie odebrane produkty podlegają kontroli jakości. Jeżeli produkt jest zgodny z opisem zamieszczonym na stronie, zostaje zatwierdzony i wysyłany do odbiorcy. Jeżeli jednak nie jest zgodny z opisem i tym samym nie zostaje zatwierdzony, odsyłany jest z powrotem do sprzedawcy.

Co to jest jednostka kontroli jakości?

Rolą jednostki kontroli jakości jest sprawdzanie czy dany produkt przeznaczony na sprzedaż jest zgodny z opisem zamieszczonym przez jego sprzedawcę na naszej stronie internetowej. Wszystkie produkty trafiają w ręce naszych specjalistów i są dokładnie kontrolowane. Jest to jeden z kluczowych etapów naszego pośrednictwa, pozwala on na ocenienie stanu ogólnego danego artykułu, jego pochodzenia oraz jego autentyczności, zanim zostanie on zapakowany i wysłany do odbiorcy. Po zakończeniu kontroli produkt może zostać „zatwierdzony”,a następnie wysłany. Jeżeli jednak produkt zostanie „częściowo zatwierdzony” lub „niezatwierdzony” jeden ze specjalistów zajmujących się kontrolą jakości skontaktuje się ze sprzedawcą telefonicznie lub mailowo.

W jaki sposób klient dowiaduje się o tym o tym, że jego produkt został zatwierdzony lub nie?

Klient jest na bieżąco informowany drogą mailową o tym, na jakim etapie znajduje się jego zamówienie. W tym czasie można śledzić na koncie etapy, na jakich znajduje się zamówienie oraz dowiedzieć się jak przebiega kontroli jakości danego produktu. Nasz zespół zajmujący się kontrolą jakości zrobi wszystko, co w jego mocy, aby kontrola przebiegała szybko i sprawnie. Jednakże, niezależnie od naszych starań, może się ona nieco przedłużyć jeżeli dany produkt będzie wymagał wyjątkowo dokładnego sprawdzenia.

Co się dzieje w momencie kiedy dany produkt zostaje zatwierdzony przez specjalistów?

Jeżeli zamówiony produkt został zatwierdzony przez specjalistów jako zgodny z opisem, klient otrzyma od nas e-mail potwierdzający wysłanie produktu na wskazany przy rejestracji adres, w celu sfinalizowania zamówienia. Następnie produkt zostanie dokładnie zapakowany i wysłany. Klientowi nie pozostaje już nic innego jak tylko poczekać kilka dni na przesyłkę!

A jeżeli zakupiony produkt nie zostanie zatwierdzony ?

Jeżeli po przeprowadzonej kontroli jakości dany produkt zostanie oceniony jako „niezatwierdzony”, oznacza to iż nasi specjaliści stwierdzili, że nie odpowiada on opisowi zmieszczonemu przez sprzedawcę na stronie. Dlatego też zwracamy klientowi całkowity koszt zamówienia lub całkowity koszt zwrotu produktu (w przypadku wielu zamówień). Między Nami Babeczkami skontaktuje się z klientem, aby podać kwotę zwrotu. Klient może wówczas zdecydować o sposobie dokonania płatności : przelew bankowy lub płatność PayPal.

Co się dzieje w momencie gdy produkt zostanie częściowo zatwierdzony?

Produkt ocenionyjako „częściowo zatwierdzony” to artykuł, który nie odpowiada w pełni opisowi zamieszczonemu przez sprzedawcę na stronie, ale mimo wszystko jest to produkt dobrej jakości. W takiej sytuacji Między Nami Babeczkami kontaktuje się z klientem i przedstawia cenę do negocjacji. W przypadku gdy obie strony, klient i sprzedawca, przystaną na przedstawione warunki i zaakceptują podaną cenę, produkt zostaje wysłany do odbiorcy razem z bonem na zakupy o wynegocjowanej wysokości. W przypadku gdy jedna ze stron nie zgodzi się na przedstawione warunki, nastąpi anulowanie sprzedaży (w przypadku wielu zamówień) lub anulowanie zamówienia. Kwota zostanie wówczas w całości zwrócona na konto klienta.

Zakupiony na stronie produkt jest nowy, ale klient chce go oddać, co należy zrobić w takiej sytuacji ?

Aby zwrócić nowy produkt (należy wyraźnie zaznaczyć, że dany artykuł jest NOWY określając jego stan) musi upłynąć 7 dni pracujących od momentu otrzymana zamówienia.

Aby ułatwić zwrot danego artykułu, polecamy wejść na swój profil na stronie, kliknąć „Moje konto”, a następnie wejść w zakładkę „Historia”. W tej zakładce znaleźć rubrykę „Potrzebne informacje” i wybrać „bon zwrotu przeznaczony wyłącznie dla produktów nowych”. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcją, która pokaże się na ekranie. Postaramy się możliwie jak najszybciej zwrócić koszty zakupionego produktu. Jednakże koszty zwrotu nowego produktu muszą zostać opłacone przez klienta. Koszty związane z odesłaniem Produktu nie zostaną zwrócone przez Między Nami Babeczkami.

Z kim mam się skontaktować jeżeli ma jakiekolwiek pytania?

Ze specjalistami Między Nami Babeczkami można kontaktować się drogą mailową pod następującym adresem: kontakt@miedzynamibabeczkami.pl lub można zadzwonić pod numer :

Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na wszystkie przychodzące pytania.

Społeczność Między Nami Babeczkami

Rejestracja, sieć, polecenie strony

Dlaczego warto być członkiem społeczności Miedzy Nami Babeczkami ?

Bycie członkiem społeczności Między Nami Babeczkami pozwala na ponowne sprzedawanie zakupionych artykułów zalegających na dnie waszych szaf! Dzięki nam możecie sprzedać wszelkie zakupowe pomyłki. Dzięki temu, że na naszej stronie wiele produktów możecie kupić po niższej cenie, macie niepowtarzalną szansę na zrealizowanie dawnych zakupowych marzeń.

Bycie członkiem społeczności Miedzy Nami Babeczkami to również świetna okazja do tego, aby dyskutować i wymieniać swoje opinie na temat mody z innymi fashionistkami.

Miedzy Nami Babeczkami to 100% mody!

Jak mogę zarejestrować się na stronie ?

Aby zarejestrować się na stronie należy kliknąć „zarejestruj się”, wpisać swój adres e-mail, imię i nazwisko oraz hasło. Gotowe!

Aby stworzyć stronę profilową należy wejść w zakładkę „Moje konto>Moje informacje”: można dodawać tam zdjęcia i opisać swoją osobę w kilku zdaniach oraz dodać jakie są ulubione marki i dlaczego?

Czy muszę dodawać swoje zdjęcie (zdjęcia) na stronie profilowej?

Profil użytkownika jest niejako jego paszportem na naszej stronie. Dobrze przygotowany profil to gwarancja większej ilość sprzedanych artykułów. Zdjęcia mogą zachęcić innych użytkowników do częstszych odwiedzin na danym profilu.

Między Nami Babeczkami bardzo ceni sobie wrzucanie zdjęć na profile. To właśnie dzięki zdjęciom możemy skojarzyć imię i nazwisko z twarzą i wizerunkiem danego sprzedawcy. Ponadto zdjęcia są niezaprzeczalnym atutem w oczach potencjalnych klientów.

W zakładce „co noszę dzisiaj” możecie dodawać nowe zdjęcia i dzielić się z innymi swoimi najlepszymi stylizacjami.

Co muszę zrobić, aby otrzymywać newsletter od Między Nami Babeczkami?

Aby otrzymywać newsletter należy zaznaczyć w czasie rejestracji zakładkę «chcę otrzymywać newsletter od Między Nami Babeczkami».

Jeżeli klient nie zaznaczył tej opcji w czasie rejestracji, a chciałby dostawać od nas newsletter, musi wejść w zakładkę „Moje konto”, następnie „Moje abonamenty” i zaznaczyć «Chcę otrzymywać newsletter od Między Nami Babeczkami».

Newsletter pozwoli klientom być na bieżąco ze wszystkimi informacjami znajdującymi się naszej stronie. Dzięki temu klient będzie wiedzieć o wszystkich nowościach, dostępnych produktach oraz okazjach specjalnych.

Czego dotyczy i jakie konsekwencje powoduje tworzenie sieci ?

Członkowie społeczności Między Nami Babeczkami oglądając profil danego użytkownika mogą wysyłać zaproszenia dzięki którym tworzyć będą sieć. Sieć to lista najlepszych przyjaciół na stronie. Dzięki temu połączeniu użytkownicy będący „przyjaciółmi” są jako pierwsi informowani o wszystkich najnowszych okazjach i wszystkich ruchach jakie wykonują ich przyjaciele i vice versa. Akceptując zaproszenie każdy użytkownik zezwala na to, aby informowano go o tym, że jeden z przyjaciół na przykład dodał nowy artykuł na sprzedaż. Jednakże członkowie danej sieci nie będą mieli dostępu do danych osobowych danego użytkownika! W momencie gdy dany użytkownik zaprasza znajomych aby przyłączyli się do jego sieci pozwala na to, aby oni jako pierwsi byli informowani o wszystkich wystawianych przez niego artykułach.

W jaki sposób mogę dać komuś znać o tym, że jego artykuł przypadł mi do gustu?

Jeżeli dany produkt wystawiony przez sprzedawcę podoba się innemu użytkownikowi, może kliknąć opcję „Podoba mi się ten artykuł!”. Ta opcja jest dostępną na każdej karcie produktu.

Funkcja ta nie jest oczywiście równoznaczna z koniecznością zakupienia danego produktu. Wybrane artykuły, które użytkownicy wybiorą jako ulubione pokażą się następnie na ich stronie profilowej w zakładce „Moje ulubione artykuły”.

Zachęcamy do tego aby opisywać swoje gusta, swoje preferencje, ulubione marki, dodawać zdjęcia prezentujące ulubione stylizacje. Dzięki temu profil będzie atrakcyjniejszy dla klientów i innych użytkowników, a właściciel będzie mógł zaprezentować swoją osobowość innym członkom społeczności.

Czy mogę podawać moje dane kontaktowe innym członkom siecilub spotykać się z nimi poza stroną internetową?

Z powodów bezpieczeństwa nie zalecamy umieszczenia danych osobowych i kontaktowych na stronie internetowej, takich jak na przykład numer telefonu, adres, adres e-mail itp. Ponadto, wszystkie transakcje oraz wymiany towaru muszą zostać sfinalizowane za pośrednictwem naszej strony internetowej, a nie bezpośrednio między sprzedawcą a klientem; dzięki temu możemy należycie sprawować swoją rolę jako pośrednicy oraz prowadzić dokładną kontrolę sprzedawanych produktów.

W jaki sposób mogę podzielić się ze znajomymi stroną Miedzy Nami Babeczkami i do czego służy polecanie strony?

Każdy użytkownik zarejestrowany na stronie jest członkiem społeczności. Jeżeli dany członek społeczności chce podzielić się stroną Między Nami Babeczkami ze znajomymi to właśnie do tego będzie mu potrzebna opcja polecania strony!

Polecanie strony polega na możliwości zaoferowania strony znajomym, którzy nie słyszeli jeszcze o Między Nami Babeczkami i nie zarejestrowali się jeszcze na naszej stronie.

Aby polecić stronę wystarczy wpisać adres e-mail osoby, której chce się polecić stronę w polu do tego przeznaczonym, wiadomości zostaną wysłane automatycznie i pozwolą nowym osobom zarejestrować się na Między Nami Babeczkami.

Dlaczego warto polecać stronę znajomym?

Polecając stronę swoim znajomym można wygrać bon zakupowy o wartości … Bon wygrywa się w momencie, gdy nowy użytkownik złoży swoje pierwsze zamówienie!

Czy mogę polecać stronę, jeżeli jestem jedną z osób której wcześniej strona została polecona?

Jeżeli użytkownik jest członkiem sieci Między Nami Babeczkami może również polecać stronę kolejnym znajomym, a tym samym korzystać z możliwości otrzymania bonu zakupowego o wartości 8 €,od chwili gdy jedna z osób, której polecił stronę złoży swoje pierwsze zamówienie.



CAŁA TRE¦Ć MIEDZYNAMIBABECZKAMIarrowKOBIETADZIECKOMARKIBUTIKNASZE BABECZKI


Serwis klienta

Kontakt z nami

+48 22 622 78 09, +48 22 760 80 50
od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00
(koszy połączenia według taryfy lokalnej)

Płatności

WebC.pl - Projektowanie WWW